tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Casopisy_obalky_940px_USS_201502Najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku

110 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Urob si sám (zdroj: MML-TGI)

Základné údaje o časopise
Periodicita: mesačník + špeciál
Cena: 1,60 €
Náklad: 33 000 výtlačkov
Ročník: 18.
Rozsah: 72 až 112 strán
Formát: 210 × 297 mm

Hobby mesačník Urob si sám je najčítanejší časopis pre domácich majstrov na Slovensku. Je určený všetkým aktívnym a zručným ľuďom, ktorí radi svojpomocne vyrábajú originálne a užitočné predmety a neboja sa pustiť ani do úprav interiéru a záhrady. Nájdete tu podrobné pracovné postupy a návody, porovnávacie prehľady náradia i materiálov a rady, ako postupovať pri stavbe domu. Odborníci vám ponúknu riešenia konkrétnych problémov, otestujú za vás rozličné výrobky a porovnajú kvalitu produktov dostupných na trhu.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Urob si sám

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Profil čitateľa

Typickým čitateľom je muž vo veku približne 45 rokov, ktorý vlastní rodinný dom a záhradu a je živiteľom rodiny. Patrí do strednej sociálnej vrstvy, je domácky založený, praktický a zručný. Vo voľnom čase sa venuje zveľaďovaniu a vylepšovaniu interiéru, dvora a záhrady. Medzi čitateľmi sa objavujú aj ženy v produktívnom veku, ktoré sú často iniciátorkami úprav bytu, domu či záhrady.

Čo je prieskum MML-TGI?

Je to nezávislý prieskum spotrebiteľského správania, ktorý sa robí v 70 krajinách sveta. Na Slovensku funguje od roku 1997. Hlavným ťažiskom projektu je monitoring čítanosti a sledovanosti 390 slovenských médií, predovšetkým tlače a rádií. Prieskum je vykonávaný 4-krát ročne na vzorke 8 000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

 

USS_EP_2016_3_s940
Kto je náš čitateľ?

■ domáci majstri a stavebníci
■ majitelia rodinných domov, bytov, chát, chalúp a záhrad
■ záujemcovia o výstavbu, rekonštrukciu alebo obnovu svojho obydlia

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, CARREFOUR, COOP JEDNOTA, HYPERNOVA, KAUFLAND, LIDL, LUKOIL, METRO, OMV, SHELL, SLOVNAFT, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com

USS_EP_2016_1_s940

USS_EP_2016_2_s940

Portál www.urobsisam.sk

Urobsisam.sk je jedinečný portál pre všetkých domácich majstrov. Kreatívni a zruční čitatelia tu nájdu množstvo pracovných postupov, ktoré im poradia, ako si môžu svojpomocne vyrobiť užitočné a originálne predmety.
Viac

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre inzerovanie v produktoch vydavateľstva JAGA.
Viac

Kompletný edičný plán JAGA GROUP v pdf

Na tomto mieste nájdete kompletný edičný plán vydavateľstva JAGA GROUP a na stiahnutie vo formáte PDF.
Viac

Máte otázky ohľadom inzercie? Kontaktujte nás!

Ľudmila Prekalová
Obchodná riaditeľka

T: +421 2 50 200 225
M: +421 903 592 378
E: ludmila.prekalova@jaga.sk

Katarína Lipovská
Obchodná manažérka

T: +421 2 50 200 257
M: +421 903 288 511
E: katarina.lipovska@jaga.sk

Martin Moravčík
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 217
M: +421 903 873 005
E: martin.moravcik@jaga.sk

Jaroslava Omastová
Obchodná manažérka

T: +421 2 50 200 205
M: +421 903 245 665
E: jaroslava.omastova@jaga.sk

Zuzana Schmidtová
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 206
M: +421 902 982 999
E: zuzana.schmidtova@jaga.sk

Juraj Vilkovský
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 222
M: +421 903 246 321
E: juraj.vilkovsky@jaga.sk

Na začiatok